czwartek, 4 kwietnia 2013

Informacje, wierszyki

Dziś miałam tak meczący dzień w szkole, ale to nic w porównaniu z jutrem, lecz dałam radę napisać coś na naszym blogu. Widzę, że odwiedza nas coraz więcej osób jednak nikt nic nie komentuje,dlatego z współpracowniczką mną Xd nie wiemy jak by tu ulepszyć bloga, dlatego jeżeli macie jakis pomysł, pytanie, prosbę lub ewentualne uwagi to nie piszcie w komentarzach tylko wyslijcie tę waszą sprawę na ten e - mile : 

lalusia166@interia.eu

To nas wspólny e- mile, napewno odpiszemy i postaramy się ulepszyc bloga. Mam nadzieję, że zgłosicie jakieś uwagi dotyczace tego bloga, dzięki temu może byc tylko lepiej. 
No to tyle ogólnych informacji. a teraz cos ciekawszego. 


Znalazłam na necie kilka słodkich wierszyków o 1D przeczytajcie, ktoś ma talent  : 


Piątka chłopców z xFactora,
W jedną całość połączona. 
Simon Cowell - on był pewny,
Że ci chłopcy będą trendy.
Bez dyskusji- talent mają,
Z przyjemnością nam śpiewają.
Zayn i Lou, Liam i Harry,
O blond Niallu nie zapominamy!
Różnią się jak ogień-woda,
Kilka zdań o każdym dodam:
Louis kocha nosić paski.
Na nie lecą wszystkie laski.
Skarpet Tomo nie zakłada, 
W naszych myślach światem włada.
Harry loczki ma na głowie,
"Massive Thank You" w jego mowie.
Styles najmłodszy z całej piątki,
On uwielbia małe kotki.
Bradford Zayn'a też tu mamy,
Jego zalet pełno znamy.
Chociaż zdarza się mu palić,
Dla nas chce się doskonalić.
Liam z kolei to ten mądry,
Poustawia chłopców w kąty.
Łyżek boi się panicznie,
To wygląda wprost komicznie!
Horan ciągle głodny chodzi,
Za jedzeniem w myślach wodzi.
Za Obamą Niall szaleje,
Gdy go spotka on omdleje!
On rodzinę ma w Irlandii,
Chłopcy byli w Szwecji i Holandii,
Teraz czas na Polskę naszą,
Me pragnienia niech ugaszą!



2. 

 Jak chcesz bawić się na fulla,
Włącz "What Makes You Beautiful'a"!

Gdy się nudzisz całe dnie:
Na ICH koncert udaj się!

Krzyki, piski i fanfary,
Gdy na scenę wchodzi Harry.

Niall dumnie sobie kroczy,
Wyżej niego nie podskoczysz.

Liam musi być poważny,
Daddy też jest przecież ważny.

Ta fryzura odlotowa...
Zayn lusterko swoje chowa!

Louis marchew trzyma w dłoni,
Czy to są naprawdę ONI?

To Chłopaki! Jest ich five!
Zaśpiewają "Up All Night"!

Wstrzymaj oddech! Chwila ciszy,
Zaraz głos ich wnet usłyszysz!

"One Direction" wykrzykują,
Polskie fanki Ich stratują!

Transparenty odsłaniamy,
My naprawdę Ich kochamy!

Tłum fanek już Ich zagłuszył,
Od tych pisków bolą uszy.

Uwielbiamy One Direction,
No bo kto jest od nich lepszy?

Tu jest moje Eldorado,
Tylko niech tutaj przyjadą!

Takie jest moje marzenie:
"Jeden De" na polskiej scenie.

"Dziś opowiem wam historię
Jak One Direction utknęło w mej głowie
Zaczęło się to na twitterze
Nadal sama w to nie wierzę
Wszyscy w koło już gadali
Jak ci chłopcy się poznali
Ja ich również poznać chciałam
Więc na wikipedię się wybrałam
Po godzinie, może dwóch, znałam ich od stóp do głów
Chłopcy są bardzo kochani
W Polsce również są ich fani
Oni to zauważyli
Do Polaków by przybyli
My cieszymy się niezmiernie
I czekamy na nich wiernie
Harry ma lokersy swoje
I nie straszne mu podboje
Liam lubi żółwia swego
I go karmi dnia każdego
Nialler ma swój śmiech zabójczy
Tylko usłysz, on jest twórczy
Louis zawsze się uśmiecha
I nie skupia się na grzechach
„Vas Happenin ?” , to Zayna sprawa
On uwielbia wciąż tak gadać
Już troszeczkę wiesz o chłopcach
Więc ich fanem możesz zostać
Kończę ten dziwaczny wiersz
Więc,  Pozdrawiam, Kocham, Cześć."


Co o nich sadzicie? mnie się podobaja, szczególnie drugi. 

Aha ostatnio spodobała mi się ta piosenka posłuchajcie, macie specialnie z tłumaczeniem, żebyście ja mogli zrozumieć : 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz