wtorek, 16 kwietnia 2013

rozdział 9

Oczami Alex : 
Kiedy Niall powiedział, Kate, że się w niej zakochał, nie byłam w wielkim szoku, bo pasuja do siebie. Ja zostałam z Liam'em, a rodzice poszli jeszcze pogadac do kuchni. Zaczęlismy rozmawiac o tym, że sie udałao, że fajnie, że Kat i Niall są razem. I zapadła chwila ciszy. Po chwili Liam wstał i chodził w te i spowrotem. Zapytałam czemu tak chodzi on powiedział, że chce mi cos powiedzieć, ale nie wie jak się do tego zabrać. Ja także wstałam, i on chwycił mnie za rękę i powiedział, że bardzo mu się podobam, że chce zebym była jego dziewczyną. Przytuliłam go. On jeszcze powiedział, że nie umiałby mnie stracić, więc pocałowałam go, I tak zostalismy parą. Później postanowilismy pojechac wszyscy na zakupy.
Gdy dojechaliśmy każdy postanowił pójśc w swoją stronę, tym razem Kat nie szła ze mną, a z Niall'em , tak samo jak ja z Liam'em.
- Wiesz Liam, zaskoczyłeś mnie mówiąc, że ci się podobam, tak naprawdę, to ja byłam w tobie zakochana, i myślałam, że nic z tego nie będzie - powiedziałam, a brunet chwycił mnie za rękę.
- No to ja miałem tak samo jak ty, ale spodobałaś mi się, nie dlatego, że jesteś ładna, a  jesteś, ale dlatego, że masz charakter, jakiego wiele dziewczyn nie ma. - powiedział Liam
- No i nie wiem co powiedzieć.
- Nic nie musisz, poczekaj tutaj chwilę, ok ?
- Ok - odpowiedziałam, na pytanie Liama.
Mój chłopak poszedł do jakiegoś sklepu chyba, nieważne, na smyczy go trzymac nie będę. Poszłam do ławeczki i usiadłam.
Jakieś pięć minut potem ktos do mnie podszedł od tyłu i zawiesił łańcuszek na którym wisiało srebrne serduszko, odwróciłam się, a za mną stał liam.
- Jaki śliczny, masz gust, ale nie mósiałeś mi nic kupowac, ty jestes najlepszym prezentem.
- Ciesze się, że ci sie podoba, a ja bardzo lubię uszczęśliwiać ludzi. - Powiedział Liam, a ja nie wiedziałam, co mam mu odpowiedzieć .....znowu, więć stanęłam na palcach i pocalowałam go, odwzajemnił pocałunek wziął za rękę i poszliśmy pooglądać rózne rzeczy.
Oczami Kate :
Niall zabrał mnie do jakiegoś sklep, było tu różowo i czerwono, wygląda tak troche jak sklep na walentynki :).  Poszłam porozgladac się, Niall poszedł coś zobaczyć, no cóż raczej się nie zgubie. Chodziłam tak i oglądałam rzeczy, az nagle za moich pleców wyskoczył Niall, dostałabym zawału.
- Niall, chcesz żebym dostała zawału, jak chcesz żeby ci powiedziała, że cie kocham, to nie musisz doprowadzac mnie do zawału - powiedziałam żartobliwie
- No pszepraszam nie chciałem cie przestraszyć, ale skoro juz wiem, że mnie kochasz i ty wiesz, że ja ciebie też, tak więc  to dla ciebie.
Chłopak wręczył mi uroczego pluszaka, który w łapkach trzymał pudełeczko otwarłam je, a w środku byla bransoletka z wygrawerowanym imieniem "Kate"
- Po co mi to kupiłeś, chyba piekniejszego prezentu nie dostałam
- Cieszę się, że ci sie podoba
- i jak ja mam ci sie odwdzięczyć, teraz ?
- nie musisz, chyba, że bardzo chcesz, ale wcale nie musisz mi nic kupować, zawsze możesz wymyśleć coś  innego. - zażartował blondynek
- No w sumie to mogę - Podeszłam blizej do niego i go pocalowałam, nie chciał mnie póścić, ale w końcu się udało, od niego oderwać :) .
Chodziliśmy tak jeszcze po sklepasz, ale zadzwonił Harry i powiedział, żebysmy sie zbierali , bo trzeba jechać. Tak więc poszlismy do wyjścia,  Wszyscy juz tam byli.
- No w końcu, pogruchaliście sobie, gołąbki, bo oni dość nie mają - powiedział Lou i gestem wskazał na Liama i Alex. Moja przyjaciółka uśmiechnęła się.
- Ok jest 19:30,  dziewczyny wracacie do domu ? Czy gdzies jedziemy - zapytał Zayn
- Chyba wrócimy dzis wcześniej jutro o 3 : 00 ramu wyjeżdżają do Polski, więc chcemu jeszcze troche z nimi pobyć.
- Ok, to wsiadamy. -powiedział Harry,
Siadłam koło Niall'a , i zauważyłam jak Alex przytuliła sie do Liama, zrobiłam to samo. Gdy dojechaliśmy pożegnałysmy sie z chłopakami, a z naszymi chłopakami pożegnałysmy sie w troche inny sposób, niż zwykłe cześć. Przyszłyśmy do mnie do domu, rodzice alex jeszcze byli, więc siedzieliśmy z nimi i rozmawiałyśmy. A potem poszliśmy wszyscy spac. Oczywiście Alex  wróciła do siebie.
******************************************************No, ok to mamy rozdział 9, Asia troche przyspieszyła te miłośc, ale niech będzie., 8 rozdział, który napisała, jest całkiem fajny, mnie siepodoba, a wam ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz