wtorek, 16 kwietnia 2013

Rozdział 8

Oczami Alex :
Gdy zobaczyłam Kate tak smutną, wiedziałam, że coś się stało no i zgadłam.
Wszyscy postanowili nam pomóc to miłe, że takie osoby jak oni są przy tobie.
Tylko, sama przekonywałam, że będzie ok, a tak naprawdę to sama wątpię, żeby się udało, no cóż zobaczymy.

Oczami wszystkich.
Gdy podjechaliśmy pod dom, Kate jako pierwsza wyszła z auta, za nią Niall. Potem Louis, Harry, potem Liam, chwytając Alex za rękę. Jak Kate szła do domu, Niall wziął ją za rękę, mowiac:
- Kat.. będzie dobrze, obiecuję.
- Nie wiem, po prostu nie wiem jak będzie.. - Kat.
- Nie załamujcie się, uda nam się namowic! - Louis i Harry jednocześnie.
Weszliśmy do domu. Rodzice, Kat i Alex siedzieli na kanapie. Nie spodziewali się, że będą z Nami chłopacy. Harry i Lou usiedli koło rodziców. Liam usiadl na następnej kanapie z Alex, a koło nich Niall i Kat.
- Dziewczyny.. Wiecie, że musicie jechać jutro z Nami, nic Nas nie przekona i koniec. - Rodzice.
- Proszę Pani.. Niech dziewczyny nie jadą, zostaną z Nami, zaopiekujemy się Nimi. Będą dzwonić, codziennie, obiecujemy, będzie dobrze! - Mówili chłopacy, ale rodzice Kat byli uparci, mniej od Alex. Rodzice Alex juz sie zgodzili..
- Proszę Pani, obiecuję - nic się nie stanie Kat.. i Alex. Będą pod naszą opieką, niech pani.. na prawdę, zaufa Nam.. Zakochałem się w Kat i nie chcę, żeby mnie opuściła.. - powiedział Niall.
- Ale... Proszę, mamo, zgódz się! - Kat, przy tym się uśmiechnęła, po słowach Niall'a.
- Niech Wam będzie, ufam temu blondynowi, a teraz - Kat.. może zaprosisz kolegę do swojego pokoju? - powiedziala mama Kat.
- Tak, oczywiście, Mamo.. Niall, idziemy do Mnie? - Kat.
- No pewnie. - uradowany Niall.
- My tu zostaniemy. - Liam i Alex.
- A my pojdziemy sie przejsc, gołąbki. - Louis i Harry.
Niall i Kate poszli na górę, weszli do pokoju Kat.
- Bardzo ładnie tu masz. - Niall, mowiac to, patrzyl po calym pokoju na plakaty z One Direction i z Nim samym.
- A wiesz, dziękuję.. - Kat powiedziala to, siadając koło Niall'a na lozku.
- Wiesz, Kat.. Chciałbym Ci powiedzieć... zakoch.... - Niall.
- Nic nie mów, ja w Tobie też - powiedziała Kat, w tym czasie Niall ją pocałował..
- Masz słodkie usta. - Niall.
- Haha, dziękuje, idziemy na dół? - Kat.
- Oczywiście. - Niall.
Poszli na dół, schodząc zauważyli jak Alex stoi przytulona z Liam'em, po czym dała mu buziaka w usta.
- Uuu, coś tu się kroi, ha-ha. - Niall.
Przyszedł Louis, Harry, i pojechali na wspaniałą wycieczkę do centrum, na zakupy, Liam i Alex jako para, tak jak Niall i Kat... :))


~~~~~nie dziękuj Donia hahah xd zrobilam ten rozdzial bo mi sie nudzilo ; ** SZUKAJ TEJ JEDNEJ ROLKI ! <3 ~~~~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz