poniedziałek, 6 maja 2013

Rozdział 12

Weszłyśmy do studia, i od razu mie panie przywitały się z nami i poprosiły do garderoby, aby poprawić makijaż. Później odprowadziły nas do sali gdzie czekała juz pani reporter, usiadłyśmy na kanapie a pani Elizabeth jak się dowiedziałam rozpoczęła wywiad
- Wiajcie dziś w studiu gościmy dwie osoby. A mianowicie Alex Aslow i Kate Bel dwie nowe dziewczyny Nialla Horana i Liama Payna z One direction. Pwiedzcie dziewczyny jak poznałyście chłopaków ?
- Więc...- zaczęła Kate - Szłyśmy z Alex na ich koncert i zaczepiło nas dwóch typków, podjechało auto a z niego wyszedł jak siepote okazało ich ochroniarz, uratował nas, a potm powiedziała, że nas podwiezie i tak zaczęła się nasza znajomośc.
- Jakie było wasze pierwsze wrażenie o chłopakach ?
- No cóż tak ja by się czuła każda fanka tego zepołu pierwsza myśl to " Nie miałam biletu na miejsce pod scena a siedze z nimi w aucie i jakby nigdy nic rozmawiam" tak więc byłyśmy bardzo szczęśliwe
- Doszły nas słuchy, że na koncercie chopcy zadedykowali wam piosenkę " Whats make you beautyful ' to prawda ?
- tak - odpowiedziałyśmy jednocześnie
- Ok, a co było po koncercie ? Działo się coś ciekawego ? ALbo na następny dzień ?
- Po koncercie poszłysmy na spotkanie fanów, a zaraz po spotkani chłopcy nas odwieźli do domu, podali swoje numery telefonu i obiecali ponowne spotkanie... - przerwała na chwile Kate, więc chiałam dokończyć
- na następny dzień zadzwonił dwonek do drzwi postanowiłam otworzyć a przed dzwiami stał Liam, jak sie okazało chciał mnie zabrać do ich mieszkania, żeby lepiej nas poznać, jak juz przyjechałam Kate była na miejscu.
- A podobno miałyscie być w Polsce ?
- No tak - zaczęła Alex - ale chłopcy nie chcieli nas póscić, rodzice mieli opory, ale w koncu się zgodziły, właśnie dziś wróciłyśmy z Polski bo byłyśmy w odwiedzinach, także to że tu jesteśmy to dzieki chłopcom
-  A powiedzcie oni zawsze wam się podobali czy może jakoś cos zaiskryło, powiedzcie kiedy wogle wam powiedzieli, że się im podobacie
- Po tym jak rodzice poszli porozmawiac do kuchni, o naszym nie wyjeździe z Nowego Yorku, Poszłam z Niallem do mojego pokoju i tam mi to powiedział, w zasadzie to on to powiedział przy moich rodzicach, ale w tedy myślałam, że to tylko taka gra. Ale Niall podobał mi się od zawsze, od kąd pamiętam
- A mi Liam powiedział ,ze nie chciałby żebym go zostawiała, w tym samym czasie tylko na dole w pokoju.
Po prawdzie kochałam wszystkich chłopaków jako fanka, ale jak zaczęłam rozmawiać z Liamem okazało się, że łączy nas wiele rzeczy.
- Nie jesteście złe, że tak jeżdzą, albo zazdrosne ?
- Nie nie jesteśmy, wiemy, że to ich praca a fanki ich kochają  chcą z nimi troche poprzebywać, znamy to uczucie, bo byłyśmy i jestesmy fankami 1D, ale i tak mamy ogramone szczęście - powiedziała Kat
- Aha i chciałam dodać jeszcze, że nie jesteśmy z nimi dlatego, że sa sławni tylko dlatego, że ich kochamy, bo naprawdę to uroczy chłopcy i nawet gdyby byli biedni itd. to i tak sa soba, a to czyni ich cudownymi osobami. - dopowiedziałą Alex
- Piekna wypowiedz Alex, ja wam juz podziękuję za wywiad mam nadzieję, że bedzie wam siedobrze układać - powiedziała Elizabeth i pożegnała się z nami i widzami.
Potem wyszłyśmy i gdy wychodziłysmy zza drzwi wyskoczyli....

1 komentarz:

  1. Szybko dodaj następną część ;p
    I zapraszam do mnie ;p
    http://opowiadanie-o-one-direction-i-ja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń